Розробка бізнес-стратегії

Для успішного бізнесу потрібен план і стратегія. Бізнес-план деталізує Вашу стратегію щодо пропозицій продуктів і послуг, бізнес-моделі, маркетингового плану, інфраструктури, співробітників і фінансування.

Процес управління бізнес-діяльністю стає більш спокійним, коли є правильно розроблена дорожня карта і детальна операційна модель, розроблена на етапі стратегії і планування.

Створення Вашої бізнес-стратегії

Дослідіть свій ринок, щоб визначити можливості зростання, розвинути стійке позиціонування бізнесу і максимально задіяти людський, фізичний і фінансовий капітал. 

Бізнес-стратегія охоплює ряд внутрішніх і зовнішніх чинників. Потрібно планувати фактори, які ви можете контролювати, включно з управлінням, маркетингом, продажами та дистрибуцією, і потрібно добре розуміти фактори, на зміни яких ви повинні оперативно реагувати, такі як ринок, конкуренти та загальне бізнес-середовище. 

БІЛЬШЕ

Реалізуйте свою бізнес-стратегію

Реалізація та чітке дотримання вашої стратегії в щоденних ділових операціях є важким, однак надзвичайно важливим завданням. Ви повинні ретельно дотримуватися своєї стратегії та долати перешкоди, з якими ви зустрічаєтесь під час реалізації своєї стратегії. Такі перешкоди можуть стосуватися наявності чи відсутності кваліфікованих працівників, достатності бюджету, використання необхідних систем/технологій, наявність належної ділової культури у вашій компанії. Не бійтеся вносити зміни до своєї стратегії для приведення її до відповідності із викликами, з якими ви зустрічаєтесь. 

Переконайтеся, що у вас є достатньо ресурсів для того, щоб дотримуватися бізнес-стратегії, і що ключові зацікавлені сторони ознайомлені зі стратегією. 

БІЛЬШЕ

Створення бізнес-плану

Наявність бізнес-плану має вирішальне значення для успіху бізнесу та забезпечення достатнього фінансування та ліквідності бізнесу.

БІЛЬШЕ

БІЛЬШЕ

Комунікаційна стратегія

У вашому стратегічному комунікаційному плані повинні бути викладені стратегія і процес взаємодії з ключовими зацікавленими сторонами. Вона повинна охоплювати клієнтів, постачальників, керівництво, державних діячів і регуляторів, співробітників, громадськість і засоби масової інформації.

БІЛЬШЕ

Розробіть комунікаційну стратегію і план, щоб сформувати загальне розуміння цілей бізнесу і необхідної продуктивності для їй досягнення, а також прояснити ролі і обов'язки в процесі комунікації.

БІЛЬШЕ

Комунікація у важкі часи

Щоб звести до мінімуму можливі порушення у функціонуючій бізнес-моделі і повсякденній роботі в складних бізнес-умовах, переконайтеся, що потрібні люди отримують необхідну інформацію вчасно і з дотриманням вимог конфіденційності.

БІЛЬШЕ

Проаналізуйте свою комунікаційну стратегію на випадок можливих збоїв, щоб переконатися, що ви можете ефективно і швидко комунікувати з усіма ключовими учасниками бізнес-процесів. 

БІЛЬШЕ

Підтримуйте регулярний зв'язок зі своїми співробітниками і надавайте їм актуальну інформацію. Додаткові відомості дивіться у розділі "Управління своїм персоналом".

Якщо вам доведеться тимчасово призупинити свою бізнес-діяльність, переконайтеся, що ви повідомили про це своїх ключових клієнтів і постачальників, і у вас є плани як ефективно проінформувати їх, коли ваша діяльність відновиться.

Попередня стаття Наступна стаття
Поділитися