Розробка бізнес-стратегії
Для успішного бізнесу потрібен план і стратегія. Бізнес-план деталізує Вашу стратегію щодо пропозицій продуктів і послуг, бізнес-моделі, маркетингового плану, інфраструктури, співробітників і фінансування.
Процес управління бізнес-діяльністю стає більш спокійним, коли є правильно розроблена дорожня карта і детальна операційна модель, розроблена на етапі стратегії і планування.
Створення Вашої бізнес-стратегії
Дослідіть свій ринок, щоб визначити можливості зростання, розвинути стійке позиціонування бізнесу і максимально задіяти людський, фізичний і фінансовий капітал.
Бізнес-стратегія охоплює
ряд внутрішніх і зовнішніх чинників. Потрібно планувати фактори, які ви можете
контролювати, включно з управлінням, маркетингом, продажами та дистрибуцією, і
потрібно добре розуміти фактори, на зміни яких ви повинні оперативно реагувати,
такі як ринок, конкуренти та загальне бізнес-середовище.
Реалізуйте свою бізнес-стратегію
Реалізація та чітке дотримання вашої стратегії
в щоденних ділових операціях є важким, однак надзвичайно важливим завданням. Ви
повинні ретельно дотримуватися своєї стратегії та долати перешкоди, з якими ви зустрічаєтесь
під час реалізації своєї стратегії. Такі перешкоди можуть стосуватися наявності
чи відсутності кваліфікованих працівників, достатності бюджету, використання необхідних
систем/технологій, наявність належної ділової культури у вашій компанії. Не
бійтеся вносити зміни до своєї стратегії для приведення її до відповідності із
викликами, з якими ви зустрічаєтесь.
Переконайтеся, що у вас є достатньо ресурсів
для того, щоб дотримуватися бізнес-стратегії, і що ключові зацікавлені сторони ознайомлені
зі стратегією.
Створення бізнес-плану
Наявність бізнес-плану має вирішальне значення для успіху бізнесу та забезпечення достатнього фінансування та ліквідності бізнесу.
Комунікаційна стратегія
У вашому стратегічному комунікаційному плані повинні бути викладені стратегія і процес взаємодії з ключовими зацікавленими сторонами. Вона повинна охоплювати клієнтів, постачальників, керівництво, державних діячів і регуляторів, співробітників, громадськість і засоби масової інформації.
Розробіть комунікаційну стратегію і план, щоб сформувати загальне розуміння цілей бізнесу і необхідної продуктивності для їй досягнення, а також прояснити ролі і обов'язки в процесі комунікації.
Комунікація у важкі часи
Щоб звести до мінімуму можливі порушення у функціонуючій бізнес-моделі і повсякденній роботі в складних бізнес-умовах, переконайтеся, що потрібні люди отримують необхідну інформацію вчасно і з дотриманням вимог конфіденційності.
Проаналізуйте свою комунікаційну стратегію на випадок можливих збоїв, щоб переконатися, що ви можете ефективно і швидко комунікувати з усіма ключовими учасниками бізнес-процесів.
Підтримуйте регулярний зв'язок зі своїми співробітниками і надавайте їм актуальну інформацію. Додаткові відомості дивіться у розділі "Управління своїм персоналом".
Якщо вам доведеться тимчасово призупинити свою бізнес-діяльність, переконайтеся, що ви повідомили про це своїх ключових клієнтів і постачальників, і у вас є плани як ефективно проінформувати їх, коли ваша діяльність відновиться.