Розробка бізнес-стратегії
Для успішного бізнесу потрібен план і стратегія. Ваш бізнес-план деталізує Вашу стратегію щодо пропозицій продуктів і послуг, бізнес-моделі, маркетингового плану, інфраструктури, співробітників і фінансування.
Процес управління бізнес-діяльністю стає більш спокійним, коли є правильно розроблена дорожня карта і детальна операційна модель, розроблена на етапі стратегії і планування.
Створення Вашої бізнес-стратегії
Розгляньте сучасне розуміння ринку з різних точок зору, щоб визначити можливості зростання, розвинути стійке позиціонування бізнесу і максимально задіяти людський, фізичний і фінансовий капітал.
Ваша бізнес-стратегія буде охоплювати цілий ряд внутрішніх і зовнішніх перспектив. Вам потрібно планувати фактори, які Ви можете контролювати, включаючи управління, маркетинг, продажі та розподіл, і Вам потрібно добре розуміти фактори, на зміни яких Ви повинні оперативно реагувати, такі як ринок, Ваші конкуренти та загальне бізнес-середовище.
Реалізуйте свою бізнес-стратегію
Реалізація та чітке дотримання Вашої стратегії в щоденних ділових операціях є важким, однак надзвичайно важливим завданням. Ви повинні ретельно дотримуватися своєї стратегії та долати такі бар'єри, як ресурси (люди, навички, бюджет, системи та технології), ділова культура та будь-які необхідні зміни в стратегії, які стають очевидними та невідворотними.
Переконайтеся, що у Вас є достатньо ресурсів для цього процесу і що Ваші ключові зацікавлені сторони ознайомлені зі стратегією.
Створення бізнес-плану
Наявність бізнес-плану має вирішальне значення для успіху Вашого бізнесу та забезпечення достатнього фінансування та ліквідності бізнесу.
Комунікаційна стратегія
У Вашому стратегічному комунікаційному плані повинні бути викладені стратегія і процес взаємодії з ключовими зацікавленими сторонами. Вона повинна охоплювати клієнтів, постачальників, керівництво, державних діячів і регуляторів, співробітників, громадськість і засоби масової інформації.
Розробіть комунікаційну стратегію і план, щоб сформувати загальне розуміння цілей бізнесу і необхідної продуктивності для їй досягнення, а також прояснити всі ролі і обов'язки в процесі комунікації.
Комунікація у важкі часи
Щоб звести до мінімуму можливі порушення у функціонуючій бізнес-моделі і повсякденній роботі в складних бізнес-умовах, переконайтеся, що потрібні люди отримують необхідну інформацію вчасно і без порушення конфіденційності.
Проаналізуйте свою комунікаційну стратегію на випадок можливих збоїв, щоб переконатися, що Ви можете ефективно і швидко комунікувати з усіма ключовими учасниками бізнес-процесів.
Підтримуйте регулярний зв'язок зі своїми співробітниками і надавайте їм актуальну інформацію. Додаткові відомості див. у розділі "Управління своїм персоналом".
Якщо Вам доведеться тимчасово призупинити свою бізнес-діяльність, переконайтеся, що Ви повідомили про це своїх ключових клієнтів і постачальників і у Вас є плани як ефективно проінформувати їх, коли Ваша діяльність відновиться.