Купівля та продаж через Інтернет 

Якщо Ви провели оцінку і вважаєте, що Ваш бізнес дозрів до переходу в цифровий формат, а також забезпечили необхідну для цього технічну підтримку, прийшов час вивчити світ Інтернет-продажів та електронної комерції, розглядаючи його не лише як додаткову точку продажів.

Розуміння основ операцій купівлі-продажу в Інтернеті

Розуміння переваг та можливостей, а також ключових викликів та ризиків електронної комерції є важливим для того, щоб пропонувати своїм клієнтам саме ті продукти та послуги, які вони забажають придбати.

Якщо Ви плануєте здійснювати продажі в Інтернеті через існуючі платформи електронної комерції, ці поради стануть Вам у нагоді.

Міркування щодо електронної комерції

Хоча електронна комерція є глобальною зростаючою тенденцією, частота покупок та поведінка споживачів різняться залежно від їх географічного розташування, товарів та покоління. Враховуйте цю особливість в організації онлайн-продажів, оскільки від неї залежить, чи потраплять ваші товари до потрібного клієнта в потрібному регіоні та чи існує онлайн-аудиторія для ваших товарів та послуг.

БІЛЬШЕ

Використовуйте такий контрольний список для полегшення планування свого маркетингового підходу.

Електронна комерція приносить інтернет-продавцям багато додаткових переваг:

Вищий прибуток, що досягається за рахунок кількох факторів:

автоматизація бізнесу та пришвидшення процесів;

доступність продуктів/послуг цілодобово, без вихідних та на запит клієнта;

прямий та персоніфікований маркетинг, що призводить до поліпшення продажів продукції за допомогою цільового прогнозування;

використання наявних даних та аналітики для виявлення вигідних сегментів та продуктів.

Розширення клієнтської бази, що приносить додаткові доходи.

Забезпечення безперебійного ланцюга поставок:

успішні Інтернет-магазини впроваджують безперервні ланцюжки поставок, в яких задіяна низка компаній для доставки товарів споживачам, включаючи логістичні та транспортні компанії, та місцеві підприємства і виробники. Приділіть увагу інноваціям у ланцюгу поставок як частині свого процесу діджіталізації.

Коли Ви вирішите перевести свій бізнес в Інтернет та створити свій веб-сайт, ці поради допоможуть вам стимулювати продажі в Інтернеті.

Присутність та досвід клієнтів в Інтернеті

Ваш бізнес повинен знати про основні зміни в клієнтській аудиторії, які відбуваються у процесі діджіталізації, для визначення короткострокових результатів та розуміння того, як виглядатиме Ваша майбутня бізнес-модель. 

Зрозумійте психологію своїх нових клієнтів, що купують в Інтернеті.

Адаптуйте свою бізнес-модель.

 

БІЛЬШЕ

Доставка

Більшість компаній, що працюють в Інтернеті, повинні встановити політику доставки. Можна застосувати кілька підходів:

- включити ціну доставки в ціну товару та запропонувати безкоштовну доставку;

- пропонувати фіксовану вартість доставки;

- стягувати оплату за вагу, розмір, відстань або за будь-якими іншими критерії;

- поєднувати різні варіанти – наприклад, пропонувати безкоштовну доставку для покупок на певну суму та стягувати фіксовану ставку за замовлення нижче такої суми.

Електронні платежі

Зростання бізнесу в Інтернеті, електронної комерції та електронної роздрібної торгівлі принесло із собою появу низки нових способів оплати. Онлайн-клієнти, як правило, шукають комфортні, переважно безготівкові варіанти оплати. В Україні рівень довіри до безготівкових платежів поступово зростає і є можливість використання значної кількості онлайн сервісів для прийому платежів. 

БІЛЬШЕ

Попередня стаття Наступна стаття
Поділитися