ІТ-підтримка та управління ризиками

Після переведення бізнесу, включаючи працівників та клієнтів, у цифровий формат, існуватимуть постійні ризики, такі як порушення інформаційної безпеки та безпеки даних, якими потрібно буде управляти. Тож власник бізнесу, що працює в Інтернеті, повинен враховувати такі аспекти.

Цифрові ризики, до яких може бути схильний ваш бізнес:

Операційні ризики

🡺 Оскільки бізнес стає все більш залежним від функціонування цифрових технологій, технологічний процес може бути дестабілізованим – будь то помилкою програмного забезпечення чи відмовою обладнання, що може унеможливити роботу вашого бізнесу. Чи готові ви продовжувати вести бізнес, якщо одна або декілька ваших критично важливих систем вийдуть з ладу – чи є у вас системи ручного резервного копіювання?

Відсутність внутрішніх наборів навичок

🡺 Ваш бізнес все більше залежатиме від роботи складного програмного забезпечення. Це стосується не лише ваших внутрішніх систем, але й зовнішніх веб-сайтів та сервісів, які клієнти використовують для взаємодії з вами. Чи маєте ви спеціалістів, які регулярно оновлюватимуть ці засоби, щоб адаптувати їх до ваших потреб або усуватимуть несправності у разі їх виникнення?

Вразливі системи

🡺 Хакери та кіберзлочинці все частіше обирають мішенню бізнес і роблять це різними шляхами і способами. Чи захищені ваші системи належним чином найновішим антивірусним програмним забезпеченням, брандмауерами (файрвол) та іншими системами моніторингу загроз, і чи маєте ви навички реагування на кібератаку, якщо вона сталася?

Групи ризику

🡺 Ваші співробітники можуть все частіше працювати з дому. Їм потрібен доступ до систем, де б вони не знаходились. Однак це створює для зловмисників можливість отримати доступ до вашого бізнесу за допомогою соціальної інженерії (метод проникнення в захищені системи, заснований на використанні соціальної психології). Вони можуть надсилати зловмисні електронні листи, запитуючи інформацію чи паролі, або з прикріпленим шкідливим програмним забезпеченням, або навіть можуть особисто зв’язатися з вашими співробітниками, роблячи вигляд, що вони працюють в ІТ підтримці. Це дає їм дані, за допомогою яких вони можуть видати себе за ваших співробітників та отримати доступ до вашого бізнесу. Чи навчені ваші співробітники правилам уникнення загроз, що походять від соціальної інженерії, і чи є у вас система реагування, якщо працівник вважає, що він став жертвою такої схеми?

Окрім зазначеного, це впливатиме на ваші операції, управління взаємовідносинами з клієнтами, а також продажі та маркетинг.

Заздалегідь передбачаючи та усуваючи ризики, ви зможете уникнути проблем у майбутньому.

Три прості, але ефективні кроки до управління цифровими ризиками:

Розробіть гнучку систему попередження ризиків, сфокусовану на клієнті.

Встановіть ефективні моделі контролю та управління.

Будьте готові до постійних змін та адаптації.

БІЛЬШЕ
Наступна стаття
Поділитися