Утримання працівників під час непередбачуваних подій і криз

Під час кризи Ви можете бути змушені розглянути питання про звільнення деяких працівників, але в Ваших же інтересах спробувати зберегти якомога більше кадрів. Після того, як криза мине і бізнес повернеться в нормальне русло, Ви будете вдячні, що Вам не доведеться витрачати час і гроші на набір і навчання нових працівників. 

Дізнайтеся, як використовувати програми державної підтримки та зосередитися на всіх факторах, які сприяють ціннісній пропозиції Вашого бізнесу для Ваших працівників, включаючи компенсації та винагороди, можливості розвитку та просування по службі, а також робоче середовище.

БІЛЬШЕ

Коли ви будете успішно проходити через виклики Covid-19, люди будуть пам'ятати, як Ви ставилися до них у ці невизначені часи. При високому рівні безробіття деякі працівники можуть бути вдячні просто за те, що у них є робота. Але по мірі того, як все увійде в нову норму, можливості Ваших працівників будуть збільшуватися. Ті компанії, які віддають пріоритет своїм працівникам, будуть винагородженні збереженим і ефективним штатом працівників. 

Перерозподіл працівників

Щоб зберегти працівників і уникнути необхідності в подальшому наборі персоналу, подумайте про перерозподіл і перепідготовку Ваших нинішніх працівників. Ці стратегії є ключем до трансформації Вашого бізнесу в довгостроковій перспективі.

Почніть з визначення того, які бізнес-операції мають вирішальне значення для Вашого бізнесу, а які можна призупинити. Для критичних видів діяльності визначте, яким навичкам необхідно перехресно навчитися, щоб мати можливість продовжувати виконувати роботу, якщо члени команди захворіють.

БІЛЬШЕ

Спілкуйтеся зі своїми працівниками, перш ніж приймати будь-які офіційні рішення. Деякі працівники можуть проявити інтерес до переходу в інші сфери бізнесу, в той час як деякі можуть бути не готові до цієї ідеї. Насильницький перерозподіл не принесе користі Вашому бізнесу, так як постраждалі працівники будуть незадоволені і це може привести до зниження продуктивності. 

Шукайте урядові ініціативи та програми підтримки, які допоможуть Вам фінансувати і підтримувати перекваліфікацію працівників. 

Показовий приклад перепідготовки та передислокації людей

Невеликий місцевий роздрібний магазин зіткнувся із занепадом бізнесу і потребував звільнення деяких працівників. Щоб зберегти загальний бізнес, працівники, що залишилися, повинні були взяти на себе по декілька ролей. Наприклад:

Менеджер магазину тепер також допомагає на касі в якості продавця.

Існуючий касир допомагає заповнювати полиці і підтримує менеджера у відстеженні запасів і при замовленні нових запасів.

Власник взяв на себе роль логіста, забирає і доставляє деякі товари особисто.

Власник також взяв на себе будь-які додаткові зміни і ролі в залежності від потреб бізнесу.

Така перекваліфікація і перерозподіл персоналу сприяли стійкості бізнесу, навіть незважаючи на те, що у них було на два працівника менше, ніж раніше, оскільки бізнес повинен був втратити одного працівника складу і одного працівника доставки. Реорганізація була можлива тому, що власник мав досвід роботи на всіх посадах, у той час, коли працівники проходили навчання без відриву від виробництва. 

Навчання на робочому місці включало в себе роботу з існуючими працівниками протягом декількох тижнів у кожній ролі в бізнесі, щоб отримати уявлення про загальний бізнес. Невеликий розмір бізнесу був вигідний в цьому випадку, оскільки він дозволяв кожному працівнику випробувати кожну роль і завдання в бізнесі. Ця практика також корисна для управління на випадок хвороби або відсутності працівників, коли власнику бізнесу буде важко швидко знайти заміну працівникам.

Звільнення у важкі часи

Одним з можливих способів скорочення витрат у неспокійні часи є надання працівникам неоплачуваної або оплачуваної відпустки. Якщо це правильно використовувати, роботодавці можуть скоротити витрати, одночасно зменшуючи потребу в звільненні і пошуку працівників, у час, коли бізнес-середовище повернеться в нормальне русло. 

В якості крайнього критичного заходу у важкі економічні часи роботодавці можуть бути змушені розглянути питання про звільнення (скорочення).

Перш ніж приймати будь-яке офіційне рішення, перевірте трудовий договір працівника та чинне законодавство, щоб уникнути судових спорів в майбутньому через незаконне звільнення.

Також рекомендуємо перевірити, чи є інші варіанти тимчасової оптимізації трудових ресурсів, що допомогли б уникнути звільнень – неповна зайнятість або простій.

Розвиток персоналу

Пандемія змінила спосіб роботи багатьох підприємств та інструменти, які вони використовують. Подумайте про наступні рішення, які допоможуть Вашим працівникам пережити ці важкі та невизначені часи. 

Вебінари та заходи

Знайдіть будь-які галузеві вебінари або заходи, які можуть допомогти Вам отримати інформацію та навички для підтримки Вашого бізнесу та ділових операцій під час пандемії Covid-19.

Підвищення кваліфікації або перепідготовка працівників

Переконайтеся, що набір навичок Ваших працівників йде в ногу з часом і що вони досить гнучкі, щоб адаптуватися до майбутніх змін. 

Будьте готові здійснювати навчальні та освітні програми у віртуальному середовищі, коли в ситуаціях, подібних до нинішньої, традиційні очні навчальні заходи недоступні.

Схеми підтримки зайнятості

Там, де це можливо, програми підтримки працівників або відпустки можуть допомогти Вам у важкі часи, запобігаючи звільненню і в деяких випадках співфінансуючи деякі операційні витрати до тих пір, поки Ваш бізнес не вийде з кризи. 

 

БІЛЬШЕ

Розгляньте всі доступні варіанти і подайте заявку на будь-які програми або пільги, які принесуть найбільшу користь Вашому бізнесу. Деякі з них можуть бути взаємовиключними, тому Ви повинні детально вивчити всі варіанти, перш ніж подавати заявку.

Плавний перехід до "нової норми'

Щоб плавно перейти до "нової норми" робочого середовища, розробіть план, в якому будуть зроблені належні акценти на нові правила і рекомендації, яким повинні слідувати Ваші працівники. Ось деякі кроки, які Ви можете виконати, щоб підготуватися до переходу:

 

БІЛЬШЕ

Повернення до роботи

Створіть чек-ліст для повернення до роботи, який допоможе Вам і вашим працівникам безпечно повернутися в офіс, і заздалегідь повідомте їх про це. Ці керівні принципи повинні бути узгоджені з будь-якими діючими державними нормативними актами, створювати безпечний простір для Ваших працівників і, якщо це доречно, клієнтів. 

Як тільки Ваші рекомендації будуть прийняті і всі вимоги будуть виконані, повідомте своїм працівникам, що для них безпечно повернутися на роботу.

Робота віддалено - здоров'я та безпека вдома

Плануйте можливість альтернативних способів роботи. 

Віддалена робота

Компанії почали впроваджувати віддалену роботу за необхідності, щоб забезпечити безпеку своїх працівників, але віддалена робота може бути дуже ефективною тільки у тому разі, коли все організовано правильно. Бізнесу може знадобитися вносити зміни, інвестувати в нові технології або модернізувати свої бізнес-процеси. 

БІЛЬШЕ

Важливо правильно розробити стратегію роботи віддалено до її безпосередньої реалізації і розглянути ряд ключових питань, таких як:

Чи дозволяють мої правила і процедури безперешкодно переводити працівників з офісу або бізнес-приміщення на роботу вдома/дистанційно?

Чи зможу я підтримувати критично важливі операції із залученням більшості моїх працівників, що працюють вдома/дистанційно?

Чи будуть мої працівники продовжувати отримувати повну заробітну плату?

Як довго я можу підтримувати критично важливі бізнес-процеси за допомогою працівників, які працюють вдома/дистанційно?

Чи всі працівники оснащені ноутбуками? Якщо так, то чи є у мене список кроків, які працівники повинні виконати, щоб працювати вдома/дистанційно, включаючи такі основи, як віддалене підключення до VPN?

Чи маю я право надавати всім працівникам дозволи на віддалену роботу і чи зможе моя інфраструктура витримати збільшене навантаження?

Залучення працівників і належне забезпечення їх відповідними технологіями повинно призвести до збереження звичного рівня продуктивності за рахунок віддаленої роботи і підвищити загальну ефективність Вашої команди. Однак Вашим працівникам може знадобитися деякий час, щоб пристосуватися до нових умов роботи. 

БІЛЬШЕ

Регулярно спілкуйтеся зі своїми працівниками і переконайтеся, що вони знають про всі доступні їм технології та інструменти. Також важливо, щоб вони знали, як ними користуватися. Спілкуючись зі своїми працівниками, Ви зможете виявити будь-які слабкі місця в Ваших поточних процесах і визначити відповідні зони для розвитку. Для Вашого бізнесу важливо, щоб Ваші працівники мали хороші інструменти в достатній кількості, щоб вони могли ефективно виконувати свої завдання. 

Подумайте про будь-які місцеві законодавчі вимоги, яких Вам, можливо, доведеться дотримуватися, щоб попросити працівників працювати віддалено. 

Якщо віддалена робота виявиться такою ж продуктивною або більш продуктивною, ніж робота з офісу, Ви можете розглянути цей варіант на більш постійній основі. 

Санітарні міркування та міркування щодо збереження здоров'я

Бізнес повинен дотримуватися керівних принципів і правил, встановлених державними органами, переглядати протоколи для запобігання забрудненню навколишнього середовища і організовувати альтернативні методи роботи, такі як робота вдома або робота в групами, що чергуються. 

Як убезпечити своїх працівників під час пандемії

Якщо працівники знаходяться в офісі, підвищіть обізнаність про необхідність частого миття рук, дезінфекції та санітарної обробки. Впровадьте соціальне дистанціювання в офісі. Переконайтеся, що всі робочі місця працівників знаходяться на відстані не менше двох метрів один від одного, щоб знизити ризик поширення вірусу, і подумайте про зведення пластикових бар'єрів між офісними приміщеннями. 

 

БІЛЬШЕ

Управління конфіденційною інформацією

Як керівник, Ви несете відповідальність за створення безпечного робочого середовища для всіх Ваших працівників. Це включає в себе збереження конфіденційності інформації про працівників і захист працівників від будь-якого виду дискримінації. Під час пандемії Covid-19 працівники, які заразилися вірусом, можуть бути зобов'язані повідомити Вам про це, але Вам може бути заборонено ділитися цією особистою інформацією з іншими працівниками компанії, якщо ті, що захворіли, не дадуть на це своєї згоди. 

 

БІЛЬШЕ

Переконайтеся, що Ви не поширюєте ніякої дезінформації щодо вірусу Covid-19 і всього, що з ним пов'язано. Повідомляйте своїм працівникам тільки необхідну і достовірну інформацію щодо будь-яких урядових повідомлень.

Подорожі

Якщо працівники знаходяться в офісі, розробіть систему звітності, яку Ваші працівники можуть використовувати для звіту про будь-які особисті поїздки (за їх згодою). Це допоможе Вам визначити, чи піддавалися Ваші працівники будь-якому ризику зараження під час поїздки. Наприклад, якщо працівники подорожували в будь-які країни з високим рівнем інфікування під час пандемії Covid-19, Ви можете попросити їх ізолюватися і працювати вдома протягом деякого часу, перш ніж повернутися на роботу. Таким чином, Ви будете захищати інших своїх працівників від потенційного ризику. 

Поділитися